2012

Dags att summera året som gått med lite bilder!
 
Januari
 
Ett snöigt Mora, jag var där
på skidträningsläger -
"Mitt liv som Hellner"
 
Februari
Våffla till frukost efter att ha kört
Tjejvasan med min kusin.
 
Mars
De första krokusarna tittade
upp på Skogsliden.
 
April
En skön samlinga av
sticklingar hade jag med
hem från besöket i Rockdala.
 
Maj
Tidigt i Maj så slog hon ut.
 
Juni
Skogslidens röda guld!
 
Juli
En underbar doft av sommar!
 
Augusti
Riklig bönskörd, det finns
fortfarande några påsar
kvar i frysen.
 
September
Röda, gula, svarta så
otroligt söta och goda.
De som inte hann att mogna
syltade jag in.
 
Oktober
Min lille Elvis
som gärna är med mig
ute i trädgården.
 
November
Några äpplen hänger
det kvar på trädet till
Sidensvansarna.
 
December
En ganska kall och snörik
månad. Alice har mest
varit inne och busat.
 
Så från oss alla på Skogsliden,
gott slut och ett riktigt
Gott Nytt År!
Mot nya möjligheter och nya äventyr!
 
 

Kommentarer
Postat av: H i Östergård

Vilken fin bildkavalkad och summering av 2012.
Låt oss hoppas att nästa år blir lika fint.
GOTT SLUT och GOTT NYTT ÅR önskar Heléne i Östergården

2012-12-30 @ 21:14:11
Postat av: Farmor

Så trevligt du presenterat det gångna året.
Mycket fina bilder. Allt gott önskar jag
Skogsliden inför År 2013 . Och nu en härlig Nyårsafton .
Kram från Farmor!

2012-12-31 @ 08:35:11
Postat av: Anna

En härlig krönika med vackra bilder..jag ser o länner att du har det bra..det gläder mig det får mig att le. Ha nu en kulig nyårsfest ..klackarna i taket det tänker jag ha..heeeela gänget i vanlig ordning..kul kul..Gott Nytt År på dig min allra bästa lillasyster!!!!!

2012-12-31 @ 09:08:12
URL: http://filipendula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0