i skuggan...


I skuggan under en bänk ligger Elvis, Alice ligger en bit ifrån vid
husväggen, där är det svalt och skönt då man är katt.




Men om matte håller på borta vid nya odlingslådan så får man ta siesta i hallonlandet.


Hmm hur blev den nya tomatlådan??

Om jag får säga det själv så är jag nöjd, nu ska den bara få lite färg på sig
och så ska tomatplantorna inhandlas, men det får bli någon gång nästa vecka.
Jag vet precis vart jag ska köpa mina plantor – just det i den lilla
handelsträdgården hos Annette och Per i Gammalkil, där är det kvalitét
på tomatplantorna!


Kommentarer
Postat av: Anna ..tassar in..

Men vad jag har missat mycket när jag varit på landet..oj..så trevligt med tomatodlingslådor..och publiken är med heeela tiden :)

2012-05-27 @ 08:29:53
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0