Uppskattat grävarbete

Då var det runda landet kantgrävt. Något jag dragit mig för att göra, men nu syns stenarna som kantar landet. Det var mycket grävarbete igår först här på Skogsliden, men efter att mitt egna var klart så åkte jag till Ulla och hjälpte henne att göra ett land i hennes nya trädgård. Hon var så lycklig då jag var klar, nu kan hon ta med sig lite växter från den gamla trädgården. Inte så lustigt att det är träningsvärk i kroppen idag – så efter jobbet idag har jag bestämt mig för att bara ta det lugnt!


Kommentarer
Postat av: Linda

va fint! Jag kanske skulle försöka mig på att fixa lite i trädgården nästa vecka.. eller så blir det väl en lugn stund i solen med en glass :)

Trevlig helg! Kram

2012-05-25 @ 16:05:24
Postat av: Anna ..tassar in..

Lovely..så vackert som den anstår en Herrgård på Skogsliden..

2012-05-27 @ 08:30:30
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0