Bättre än innan...

      
Härliga växter från handelsträdgården, lavendel, Penstemon Hartwegii Phoneix Magenta, och två sorters alunrot. Men jag sparade några av de gamla växterna också. Tre lökkorgar är också nedgrävda med lökar som fanns i landet tidigare. Just nu ser det kanske lite glest ut - men jag hoppas att det kommer att blomma och frodas till nästa säsong!
Hittade en ny favorit Penstemon Hartwegii Phoneix Magenta, vi får väl se om den klarar vintern - och har man riktig tur så sprider den väl sig som bara den!
 

Kommentarer
Postat av: Anna tittar in..

Godisbutik med andra ord..så spännande..lökar är väldigt skoj..jag ska just beställa mig ett tjog eller tre.. :) ditt runda kommer bli förförande vackert..

2012-09-08 @ 18:40:32
URL: http://filipendula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0