guld....

    
Vi åkte på minisemester i fredags. Vi har bott så bra här i guldrummet.
Lyxigt värre kändes det med kristallkrona i badrummet, stort badkar i
sovrummet, ja det var en enklare modell av kristallkrona över karet.
Hattar som blivit lampor..... Ja ett riktigt trevligt Stadshotell är det i Huskvarna.
                                     
Vi åkte tidigt lördag morgon till Falköping, för där gick det
ett cykellopp som mannen skulle deltaga i. Dagen innan
hade han avverkat lite dryga 26mil på cykel ner till
Huskvarna på småvägar. Mer om Falköping med omnejd, det kommer.

Kommentarer
Postat av: Mia

Aj, vad jag fick ont i rumpan när jag läste det där! Men förstår att mannen är bättre tränad än jag där bak...om man kan säga så!!! :-)
Mysigt att bo på hotell ibland och unna sig det!

2013-06-02 @ 21:21:19
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Synskadad fyrabarnsmamma

WOW det var inget dåligt cykellopp! Hotell åååh mys vad härligt och kristallkrona som jag själv vilja ha en liten sådan i köket ovanför köksbordet.
Hur gick det var du och titta på alla dessa dahlier? och i så fall fick någon komma med dig hem! :) Ha en underbar dag. Många kramar Carina

2013-06-03 @ 12:12:47
URL: http://carinasnilssons.blogg.se
Postat av: Anna Filipendula Rudbeckia

Shit pomfritt så fint..elegant o onekligen lyxens lyx.Himmel vad han kvavar runt den där mannen..min är mer på gröna mattor :) vilken tur att vi har vårt odlarliv som förgyller.

2013-06-03 @ 21:07:24
URL: http://filipendula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0