Oj, oj, oj

Visst har det exploderat då jag varit borta.

Forsythian står i gulaste gult, hallonen har fått mycket blad.

Inne i mina krukor växer det så att det knakar,

pumpan har dragit iväg säkert 20cm.

Men det som jag först såg lysa upp i kvällen då vi kom hem

var den ståtliga Magnolian!

För övrigt har vi haft det toppen!
Jag har njutit av varje sekund på stranden och
det ljuvliga havet, badat som en tok…..
Det var bara i onsdags som jag fick enorm hemlängatan….
Längtan efter de små katterna. Smulan har sovit hos mig hela
natten och spunnit och spunnit.
Elvis kom hem sent och sov på soffan,
det var ju upptaget på bästa platsen.
Men vi har gosat på morgonkvisten.  

Kommentarer
Postat av: Heléne

Välkommen hem! Vad härligt ni har haft det och du visst är det mysigt att komma hem också. Ha det gott!

2014-04-12 @ 11:31:36
Postat av: Farmor

Var allt gott att komma hem till dom små liven.
Och mycket vackert i trädgården att glädjas åt.
solbränd o fin och full av energi kan jag tro.
Ha det så gott ! Kram!

2014-04-12 @ 18:24:45
Postat av: Anonym

Magnolian <3 Ojojoj....
Ja, det bästa med att resa bort, är att komma hem...kram på dig!

2014-04-12 @ 18:57:55
Postat av: Anna

Jag kan förstå att du längtat när du har sådana sköningar på Skogsliden. Magnolian är ju som bäst i knopp..vilken tur att du hann hem innan allt slagit ut.
Härligt att ni haft det så gott i södern.

2014-04-13 @ 11:12:31
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Min plats i solen

Välkommen hem! Och så gott ni har haft det. Härligt! Men det är gott att komma hem igen också. Till gosiga katter och en ljuvlig vår.

Njut av all vacker blomsterprakt och ha det så gott kära du!♥

Kram Lotta

2014-04-13 @ 22:19:55
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: paula i pörtet

Hej! Såhär efteråt kanske du kan avslöja var du har varit och doppat tårna? I Medelhavet kanske? På europeiska eller afrikanska sidan tro?
Dottern ska snart göra en tripp till Tunisiens sol. Själv är jag ingen soldyrkare men faktiskt så har jag blivit lite bättre på att sitta en stund med slutna ögon och bara andas djupt. Jag är så rastlös annars, men har jag en bra bok så går det bra. Och att simma, finns inget bättre, hoppas på varma goa badtemperaturer i mina sjöar i sommar
Kram

2014-04-15 @ 16:09:20
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0