nu kan jag!!

Balanserar på kanten.....
 
Vilket ben ska man ta först??
Ner på golvet igen där mamma sitter
 
Upp och prova igen, jag ska i till mina bröder!!
Hallå!!!! Ser ni mig!!!
Nu kan den lille Felix komma och gå som han vill,
både i och ur lådan.
Men det kostar på.... behövs både mat och Power nap
efter dessa träningspass!
(4 veckor är de små sötingarna idag)
 
Den som också kommer och går som han vill är Elvis, ingen som
har sett den katten sedan i fredags morse då jag släppte ut honom.
Bara att hoppas att han dyker upp igen - för det är så ensamt
när ingen Elvis kommer och gosar om kvällen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken liten kämpe du har där...snart bli de fler :) Kram på dig!

2014-08-05 @ 14:23:40
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0