en fin påskblomma...

....fick jag av min syster i söndags!
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Så fin påskkorg! Passar perfekt där bredvid hinken med penséer!
Ha en bra dag!
Kram

2017-04-11 @ 08:02:53
Postat av: Ama de casa

Vilken fin! Vilken snäll syster du har :-)

2017-04-11 @ 09:56:58
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: åsa i åsele

Så fint. Gillar Din tunna med små penséer.
Här kom det mera snö under natten... kram

2017-04-11 @ 13:00:08
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: Paula

Hej, nu törs jag fråga, är det en toffelblomma? Vet inte ens varifrån jag fick idén men bladen känns bekanta...
Vacker som bara den, här försöker butiken kränga vårblommor och påskblommor av alla de sorter, men jag har burit hem videkissar, björkris och blåbärsris och det får räcka så! En vacker dag kanske man får se en skymt av ditt hårburr på en bild...."ler"
Kramen

2017-04-11 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0