all by my self

 
 
  
Köpa och dra hem virke.
Olja och grundmåla.
    
Kapa upp i rätt längder,
måla två gånger.  
Riva det gamla.
Tvätta och måla stålställnigen som
spjälorna sitter fast i. 
 
 
  
Borra hål till de nya vagnsbultarna
som håller spjälorna på plats.
Det blir en del moment innan det är klar.
Men jag är nöjd med mitt arbete - kan om jag vill.....
(.....och för det mesta så vill jag)
All by my self!
 
Så tack till mamma & pappa och tack även till
den äldre generationen för att jag alltid har
fått vara med och lära mig ända sedan jag var liten.
Det är bra att kunna lite av varje när det gäller bil, bygg och odling!

Kommentarer
Postat av: Anki

Heja dig ... bra jobbat!
Själv är jag född med tummen mitt i handen och är urusel på allt sånt som du är bra på :)
Ha en bra dag!
Kram

2017-07-13 @ 08:14:56
URL: http://ankisbildblogg.wordpress.com/
Postat av: Paula

Ja just det, ni var på Vansbrosimmet! Bägge eller bara maken som doppade sig?Hoppas vi får tillfälle att ses en annan gång, visst är det tanken som räknas, men nog vore det skoj om det blir verklighet nån gång.
Tänk om jag också hade blivit lite mer praktiskt lagd. Men, jag bodde med bara kvinnor och ingen av dem tog en hammare i handen! Ingen bil hade dom heller, inte konstigt alls att man blivit en bokmal....
Bära plankor däremot, det har jag kunnat i mina dar "ler" Kramiz

2017-07-13 @ 19:26:24
Postat av: Anonym

Nämen så duktig du är jag är verkligen imponerad. Du har alltså fullt upp så här mitt i sommaren. Hoppas att du hinner njuta lite oxå, men du jobbar ju ute i allafall.
Kramelikram

2017-07-13 @ 19:34:13
URL: http://badtant.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0