Min H1:a med träbom....

.... nu blir det till att gräva upp växter jag satte 
förra sommaren, det blir även till att gräva upp en
del av plantorna i Ligusterhäcken  - nu när den
äntligen velat etablera sig.
Tja, det är inget att välja på, ska man ha fiber
installerat i huset, så är det bara att gräva sig
ett dike och flytta på växtligheten.
Jag har en bit kvar att gräva och jag ska dessutom
djupare ner, men det som syns på bilderna tog ju inte
mer än knappt 40min, så stöter jag inte på några stora
stenar så är det snart gjort.
(Så jag har ju inte stått och vilat på min H1 med träbom)
Men nu är det dags att åka till jobbet.
Får fortsätta ikväll eller imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: åsa i åsele

Hur långt/djupt ner ska fibern läggas?

Vilken tur Du har vanan inne å gräva... :)

Jag tycker Djävulsdoften är bra, annorlunda, men helt okey :) Inte en vanlig Malin Fors.

kram

2017-03-21 @ 14:40:47
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: Ama de casa

Åååhhh... Jag har en liten svag känsla att du kanske leder nu? ;-)

2017-03-21 @ 18:58:39
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Anki

Tror du ska vara nöjd att du bor där du bor - här är betydligt svårare att gräva... :)
Ha en fin dag!
Kram

2017-03-22 @ 06:41:25
Postat av: Paula

Men oj, vilken tur du har vanan inne med att hålla i en spade! Här ska också fiber installeras i byn, dock inte hos mig...här satsar inte hyresvärden på sådana nymodigheter, jag får fortsättningsvis lita på min router. Men du, i min jord skulle det inte gå att gräva alls ännu, tjälen har inte gått ur jorden! Nu får du väl planera om lite då men det kanske bara är roliga problem
Kramiz

2017-03-23 @ 23:00:26
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0