Bondpion....

bara en blomma har slagit ut ännu
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Åh vad vacker! Jag gillar spionerna (som jag kallade mina hemmavid) och gott luktar dom också :-)

2017-05-29 @ 10:19:37
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: åsa i åsele

Pioner, den hjärtar jag <3 så fina.

Jag hade lyxat till å köpt två och dessutom fått en till så jag hade tre olika färgade pioner,
men så drog vi in kommunalt vatten å vips var blommorna borta, eftersom jag då hade ett dåligt mående skov å J inte tänkte efter före så blev blommorna icke uppgrävda/flyttade.

kram

2017-05-29 @ 11:30:57
Postat av: TantGlad

En blomma är bättre än ingen. Jättefin är den. Visst är det härligt nu när vi får greja i våra trädgårdar. Ha en fin kväll vännen. Kram kram.

2017-05-29 @ 20:34:06
URL: http://tantglad.bloggo.nu
Postat av: Paula

Hej, alltså, jag känner till hoarders, dvs. människor som samlar på djur. Katter och hundar, de blir bara fler och fler tills allt går över styr. Nu har jag lärt mig att man kan bli dahlia-hoarder också! Och det är ju så mycket bättre, för man kan bara njuta mer och inga blommor kan fara illa! Haha, ja nog ser jag fram emot att få se hela härligheten blomma. Kramiz

2017-05-29 @ 20:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0