pyntat....

...i spåret.
Stannade till och fotade en
mossig stubbe...eller två.
 
 
Sen fortsatte jag att gå.... 
Och titta så fint dekorerat.
 
 
 
 
(Här inne i huset ligger tomten och sover-
försökte att fota in där, men inga bra bilder)
 
På fyra olika platser har skol eller
fritidsbarnen smyckat skogen. 
Folk man möter i spåret säger knappt ens Hej!
Men nu stannar folk och tittar och pratar med varandra.
Jag som inte brukar ha med telefonen då jag tar mig ett
varv eller två. Men igår var den med. 

Kommentarer
Postat av: BP

Vilka härliga och roliga skapelser. Tur att du hade mobilen med dig för att föreviga dom. Brukar alltid säga att julen är till för barnen, och det är precis vad den är. Du har precis levererat bildbevisen.
Å dessa fina skapelser förbrödrar uppenbarligen. Bra där! Helt i julens anda med andra ord!

2018-12-05 @ 22:53:00
URL: http://bp-computerart.blogspot.se
Postat av: Anki

Vilket härligt engagemang av barnen! Väldigt kreativt med arbetet de gjort där i skogen ... fantastiskt! Tur du hade mobilen med dig! Roligt att folk tar sig tid att stanna upp, titta och växla några ord och inte bara rusar förbi!
Önskar dig en fin dag!
Kram

2018-12-06 @ 06:43:40
URL: http://ankisbildblogg.wordpress.com/
Postat av: åsa/nalta norrland

Otroligt. Så himla häftigt. Kul att få se :) kram

2018-12-06 @ 07:44:37
Postat av: Ama de casa

Men så trevligt med pyssel i skogen! Och en riktig isbrytare för folk också - härligt! :-)

2018-12-06 @ 09:01:52
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0