´Hurra!

Äntligen fredag! ´
Så stod det på en av lokalbussarna nu när
jag åkte hem och jag kan bara instämma!
(Det är jobbigt att börja jobba efter så lång
ledighet. Men jag har varit väldigt uppskattad
den här veckan - många som längtat efter v.3
och att jag ska vara tillbaka! Kul/tur att det märks
när man är borta från jobbet)
 
Så, nu rullar vardagen på igen - nästa anhalt 
till lite ledigt är väl påsk. Och i väntan tills dess
kan man roa sig med att klicka hem lite fler.....
 
Blommor här är två sorters solhatt bilder lånade
från :http://lokarochknolar.se/
 
Echinacea Purpur Doubledecker
 
Echinacea Purpurea
 

Kommentarer
Postat av: åsa i åsele

Jättefina, dem där gillar jag :) kram

2018-01-19 @ 21:36:00
Postat av: Anki

Klart du var efterlängtad!
Solhattarna är verkligen fina - den dubbla är extra läcker!
Ha en bra lördag!
Kram

2018-01-20 @ 07:44:35
URL: http://ankisbildblogg.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Skoj att få uppskattning på det där viset - det är du verkligen värd också :-)

Den där andra blomman är jättefin, men den ser ut som en sån där Rudbeckia som har blivit missfärgad i tvätten... ;-)

2018-01-20 @ 08:54:14
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Paula

Hej, visst är solhatten giftig? Kanske därför så vacker...det brukar höraihop i växtvärlden.
Förstår att du blivit efterlängtad, nu får du knåda lite extra.
Ha en skön lördagskväll, du skulle sett exets min när jag frågade om jag kan komma o låna hans badkar...det var inget jubel om jag så säger, hihi
Kramen

2018-01-20 @ 16:52:46
URL: http://paulaz.se
Postat av: åsa i åsele

svar Nix never in my life ;-) att jag skulle slänga böcker finns inte på världskartan :)
Jag har nog tänkt behålla dem, de flesta... frågan är bara vad jag ska göra av dem... funderar på en plastback med lock så inte råttor å annat kryp kommer åt dem å sedan får dem stå i mansgrottan på övervåningen där vi har förråd.

2018-01-20 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0