en djungel....

.... har det blivit i den stora nya blomlådan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Vilken fin djungel! :-)

2018-07-18 @ 08:59:08
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: åsa i åsele

Bevattningsförbud i vår kommun.
Inte för det spelar nån roll för oss som har eget vatten... men för min mor så blir det problem.

Antar Ni inte har nått förbud för vattning i Er kommun... eller?

Troligtvis skulle vi må bra av lite lagomt med regn, inte minst med tanke på alla skogsbränder.

kram

2018-07-18 @ 12:34:43
Postat av: åsa i åsele

Har nyss kommit hem från min mor, jag frågade henne om hon hört det numera var bevattningsförbud, jo det visste hon.
Men hon tog ju vatten från tunnan bakom huset ;-)
Okey... var kommer det vattnet ifrån då?
Jo hon fyllde ju den med vatten med slang från garaget, typ *hur dum är Du då*
Men säger jag, man ska inte vattna och fyller Du tunnan med "inomhusvatten" så trotsar Du förbudet.

Men nej, min mor tänker icke låta blommor och trädgårdsland torka... och vad ska jag göra?

Blommar alla Dina Dahlior nu?

Har Du börjat få äpplen?

kram

2018-07-18 @ 16:39:20
Postat av: Anki

En magnifik djungel!
Kram

2018-07-18 @ 21:41:43
URL: http://ankisbildblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0