en mellanstor....

.... glass i Söderköping blev det förra veckan.
Jag mötte upp en utav mina bästa vänner där.
Hon och hennes dotter hade tagit tåget till 
Norrköping på morgonen - sedan buss till
Söderköping där vi träffades för att bubbla 
av oss en stund. Det är nog tre eller fyra år
sedan vi såg sist. Men vi konstaterade att 
tiden stått stilla - vi såg ju ut som vanligt.
Tja, dottern hade ju blivit något längre, 
men fortfarande en kopia av sin mamma.
Nu ska det inte dröja så länge till nästa 
gång vi träffas.
 

Kommentarer
Postat av: Paula

Förstår att det var en minnesvärd återförening. Vilket påminner mig om att jag måste skärpa mig och skriva brev, idag, senast ikväll, basta.
Kramen

2018-07-17 @ 14:51:51
URL: http://paulaz.se
Postat av: åsa i åsele

Skoj att träffa en gammal vän, det är lätt det går för långt mellan gångerna man träffar vissa nära å kära,
det är som om vi icke har tid att umgås...

Under marknaden bodde min barndomsvän å hennes familj hos oss, vi träffades senast i november så Du förstår att vi hade mycket bubbel att ta igen.

kram

2018-07-17 @ 16:02:38
Postat av: amnechristine

Det är gott med glass nu i värmen.sååå gott.
Det är härligt att träffa vänner man gillar som man Inge sett på länge.

Ha det så gott vännen och kram från TantGlad

2018-07-17 @ 21:35:05
URL: http://Http://annechristines.bloggo.nu
Postat av: Anki

En mellanstor är stor nog ... ser god ut!
Kram

2018-07-18 @ 05:27:04
URL: http://ankisbildblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0