ett besök....

  
  
  
   
.... gjorde jag idag i en öppen trädgård. 
Mysigt att gå runt och titta hos någon annan, och här 
var det även gott om djur. Katten var framme och nosade
på mig då jag satt på huk och fotografera, men sen blev 
den rädd för några som kom och gick över gräsplanen.
Nästa år tar jag och besöker en annan trädgård!
Köpte med mig en squashplanta & en pumpaplanta. 
Det gapar ju tomt i landet där jag sådde bönor i slutet av
maj, satte nog 60 frö och det kom endast upp 16 plantor. 
Med lite tur nu så kommer det inte att se så tomt ut.
 
Det var ju inte riktigt sant med bara ett trädgårdsbesök.....
...jag var in till grannen också för där har de gurka i överflöd.
Fick med mig både saltad gurka och vanlig slanggurka.

Kommentarer
Postat av: Anki

Ser ut som et trevligt ställe:) Googlade och läste på hemsidan. Ska nog åka dit vid tillfälle :)
Tack för tipset!
Kram

Postat av: Anne-Mari

Oij, artig tolkning.
Ja, her var det virkeleg action..

2018-07-02 @ 20:10:53
URL: http://amosinblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0