Då var min.......

......stora blomlåda färdigställd.

  

Jag har planterat vildvin, vildkaprifol och en klematis

som ska få klättra upp på planket.

I själva lådan har jag satt kantnepeta som drar till sig fjärilar.

10 Dahlior fick det plats och två vita lavendel.

Har också satt dit ett stort kärl,där en näckros ska få flytta in.

Framför lådan har jag gjort ett litet  "trappsteg" att sitta på,

satt där i solen med kaffe och lådan som ryggstöd. 

Jag är faktiskt nöjd med mitt lilla projekt.


Kommentarer
Postat av: Anki

Wow ... så bra det blev! Jag är djupt imponerad! Där kommer du att kunna sitta och njuta många gånger i sommar!
Önskar dig en bra dag!
Kram

2018-05-07 @ 06:53:56
URL: http://ankisbildblogg.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Jättefint och så bra det blev.

Igår plockade jag undan sparken... kram

2018-05-07 @ 07:22:41
Postat av: åsa i åsele

Det var jag som blev anonym...

2018-05-07 @ 07:23:17
Postat av: Eva på Seniorvinklat

En jättefin planteringslåda. Precis en så'n skulle jag också vilja ha.Vi måste få fler bilder när växterna vuxit upp. Har du byggt en själv?

2018-05-07 @ 12:41:41
URL: http://seniorvinklat.com
Postat av: Anonym

Litet projekt? Du behagar skämta! Ett ganska rejält projekt tycker jag, och resultatet är jättefint. Har du näckrosen från ifjol kvar övervintrad, eller blir det en ny? Jag gillar klättrande växter, vildvin växte på husfasaden där jag tillbringade mycket av mina somrar som barn. Mycket dekorativt, vad fasadytan tycker om klättrandet vet jag inte, men vill minnas att det var ett rappat stenhus. Just idag är jag nöjd åt svalkan inomhus, det var värst vad varmt det blev helt plötsligt! Kram

2018-05-07 @ 15:02:46
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0