en nässelfjäril kom....

....och flög förbi då jag var ute
och gjorde vårfint på trappan.
Så nu är det väl nästan sommar....
 
Stannade till vid en för mig ny handelsträdgård idag på hemvägen.
Så nu har jag planterat och gjort det välkomnande vid ytterdörren.
 
 
(Klicka på bilden så blir den större)
Den här fina  uppsättningen fick jag
av en kompis för ca 14 dagar sedan.
Penseér är ju tacksamma blommor,
håller säkert till juli. Nu behöver de
bara växa till sig lite.
Köpte även två Mårbacka, men de
får allt stå inne ett tag till.
 
 

Kommentarer
Postat av: BP

Helt klart vårkänslor hos dig! Å efter den här soliga och varma fredagen då säger vi att våren är här för att stanna, eller hur!!!?

2019-03-22 @ 21:27:24
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad fint du har gjort. Ser verkligen välkomnande ut.
Ha en härlig lördag. Kram

2019-03-23 @ 11:24:09
Postat av: Paula

Se där, våren har kommit till Skogsliden! Nästan så den snart är här också, premiär idag för lågskor och dessutom inga långkalsonger! Det känns stort...
Penseer älskar jag. Men har inte själv haft några på många år. Vill de stå i söder? Trevlig fortsättning på helgen, kram från pörtet

2019-03-23 @ 18:25:14
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0