Av 100% återvunnet material

  
Det kom ett paket....
För jag har suttit här vid datorn och letat på nätet efter
smidiga odlingssäckar, och jag hittade en trevlig sida
som sålde sådana i olika storlekar.
Jag tog tre stora och fyra lite mindre.
Det kluriga med dem är att då hösten är här så ska det
bara vara att skaka ur dem och vika ihop dem till nästa
säsong, dessutom är gjorda av återvunnet material.
 
 
Så här står det om dem:
Root Pouch erbjuder ett alternativ till den traditionella plastkrukan.
Odlingssäckarna är utformade för att ge växterna de bästa
förutsättningar till att växa och må bra. Root Pouch odlingssäckar
kan återanvändas om och om igen med den styrka och funktion
som odlare efterfrågar.
 
Sedan kunde jag inte motstå en jutesäck, den såg bara så läcker ut!
 
 
Och allt det här trevliga hittade jag hos Hilda!
 
(Som verkade veta att jag är en liten godisråtta!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0