Nöjd, nöjdare, nöjdast...

 Jag såg ett så läckert bord då syrran och jag var i Ullared.
 Men vi hade begränsat med utrymme, så det var inte att tänka att få med det hem, även om det låg i ett platt paket.
Jag hade svårt att släppa tanken på bordet och då min moster skickar ett sms om att de ska till den sidan kusten för att hälsa på en släkting och också passa på att besöka Ullared. Ja, då kunde jag inte annat än att fråga, om de ville köpa ett bord åt mig?
Det fixar vi får jag till svar. Tack än en gång snälla moster och morbror för att ni tog med det hem i er husbil. 
Jag är så glad och nöjd.
Sen köpte jag nya kuddar till de gamla stolarna och vips så hade jag en trevlig fikaplats i nya växthuset - funkar fint både soliga och regniga dagar. 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Vilket superfint bord - jag förstår att du blev tvärkär! Att det verkade ingå mängder med bubbelplast gör ju inte saken sämre ;-)
Snällt av moster och morbror att ordna hemleveransen också :-)

2022-05-24 @ 09:26:19
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: H i Östergård

Jättefint! Passar perfekt i ditt nya växthus. Kram

2022-05-24 @ 09:56:12
Postat av: Paula

Kanonsnyggt bord, jag är på jakt efter ett lite större bord till uteplatsen och har därför sett liknande cafébord och beundrat dem. Tyvärr kan man inte sitta fyra och äta...Jag kan bara handla hos firmor med hemleverans..
Ha en fortsatt skön vårvecka!

2022-05-24 @ 18:30:06
URL: http://paulaz.se
Postat av: BP

Bordet är helt suveränt! Och det är runt:-) Vi har också ett runt bord med två stolar på balkongen. Så mycket finare än ett fyrkantigt bord tycker jag. Å mönstret på ditt bord är riktigt läckert. Då slipper du ett vaxduk. Riktigt mysigt:-)

2022-05-24 @ 20:51:53
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Ditte

Förstår att du hade bordet med dig i tankarna. Så snyggt. Och himla tur att du nu fick hem det. Ett liknande bord skulle jag också gärna ha till balkongen.
Bordet passade så fint i det nya växthuset.

2022-05-25 @ 23:04:23
URL: http://dittemitti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0