Nu börjar...

...den att blomma.
Snart så surrar det om hela busken.
Humlorna brukar vara som galna!
Tänk vad det är gott att sitta på trappen,
med kaffe och lyssna till humlorna.
 
Något mer som klarat sig länge är en Azalea jag fick i 30-års present.
(För det var ju inte igår precis!! Men man är ju inte äldre
än man känner sig, så 22 är väl lagom?!)
 
Då det regnat hela dagen, så har det fått bli inne jobb.
Men imorgon hoppas jag på att kunna vara ute och sätta de
nya häckplantorna jag var och köpte.
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Oh my God, så vackra!!! Här uppe är det inte många som klarar sig men med tanke på hur vädret ändrat sig på relativt kort tid, så kommer nog växtzonerna också att bli annorlunda!

2013-05-29 @ 18:32:06
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Synskadad fyrabarnsmamma

Åååh vad härligt att läsa om blommor och bin... Ja, nu var det ju hummlor visserligen men ändå...
Jag håller verkligen med om att sitta på trappen med något gott i sin mugg och sedan höra eller se allt som finns runt omkring än fantastisk härlig kännsla! :)
Fortsätt att ha en underbar dag. Många kramar Carina

2013-05-30 @ 12:00:12
URL: http://carinasnilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0