Det är Mars nu...... eller?

Jag gömmer mig här under sängen, jag är så trött på henne......
Jag blir attackerad så fort jag kommer in, hon jamar och jamar, åmar sig, kryper nära, det är inte en lugn stund, och jag fattar inget.
Här ligger jag och vilar mig för det tar på krafterna.....
Är det ingen som fattar att det är Marsmånad nu? =)
Fast jag skriker ut det hela tiden.... finns det ingen som är okastrerad?? Visst jag går ju inte så långt utanför dörren, men någon borde väl höra mig. (Matte och Husse har öppnat kattluckan så att jag kan komma och
gå som jag vill, men jag är mest i källaren och bara en kort liten stund utanför källardörren, det är läskigt ute)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ojojoj, ja det är inte lätt det där...stackars liten (gäller båda) ;-)
Kram på er!

2014-01-24 @ 19:12:01
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Farmor

Ja det är inte lätt vara katt så här när det börjar
våras. Lite tidigt tycker jag.
Men det dyker nog upp någon friare.
Kram !

2014-01-24 @ 20:21:05
Postat av: Min plats i solen

Jag kan inte låta bli att le åt ditt härliga inlägg. Vi har samma situation här hemma. Katthona som kämpar och kämpar för att få de kastrerade hanarnas uppmärksamhet och de tycker bara hon är jobbig. Det är inte lätt att vara kärlekskrank inte. ;)

Sköt om dig!

Kram Lotta

2014-01-24 @ 21:55:33
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Susanne

Ser inte direkt ut som att hon vilar sig...det är något i hennes blick ;)

2014-01-24 @ 23:37:36
URL: http://sussli76.blogspot.se/
Postat av: Anna

Hi hi..jag hörde på jobbet flera som beklagade sig om sina galna katter som börjat tro att det är vår..:) söta är dom men det kan säkert bli påfrestande just den här tiden.

2014-01-25 @ 09:58:58
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: H i Östergård

Låter jobbigt för båda katterna och er också förstås. Det är ju fruktansvärt hur en "mars-katt" kan låta. Kram

2014-01-25 @ 12:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0