igår och idag...

... eller före och efter!
Idag har jag grävt mitt land till de nya pionerna.
Landet blev inte där jag först tänkt utan jag valde att
anlägga det vid muren, där man ändå inte kommer åt
smidigt med gräsklipparen.
      
Kanske får jag gräva en etapp till, men det ser jag då
det är dags att plantera ut dem.
Pionerna växer på rätt bra här inne, och tomatplantorna också!
Har idag också rättat till och jämnat ut där den stora odlings-
lådan stod tidigare. Började lite i hallonlandet efter det, men
det blev bara en kort stund för sedan kom Elvis och han bara
körde med huvudet emot mig och ville att vi skulle mysa.
Så det blev kattmys och in och fixa kvällsmat!

Kommentarer
Postat av: Anna FR

Det är värsta jobbet det där att gräva land. Tokjobbigt. Men kul.Det kommer bli superfint.

2015-04-11 @ 20:16:16
URL: http://filipendula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0