ösa, ösa, ösa

Idag öste jag ur det sista ur stora odlingslådan och flyttade den.
Sedan öste jag i ny jord, ska fylla upp den lite till innan jag är nöjd.
Men kroppen var nöjd efter att ha öst säkert en kubik jord idag.
Ska också jämna ut och rätta till där lådan stod innan.
Samt så ny gräsmatta, men sådden får bli då det blivit lite varmare ute.
Att rätt till står på morgondagens agenda!
Samt att gräva landet till mina pioner.
Det är så härligt att äntligen få vara ute och jobba!
Visst var det lite slitigt, men ändå ett roligt slit!
Bäst som man håller på poppar det upp nya idéer =)
Men nu ska jag göra som Busan......
Tycker att jag är värd att slöa på soffan en stund nu!
 

Kommentarer
Postat av: TantGlad

Busan är ju för söt å go hon.
Men du.....så fint det ser ut i din trädgård. Oj som du jobbar åxo. Trädgårdsarbete kan vara rätt tufft. Men kul är det.

Kraaaam till dig

2015-04-09 @ 21:52:29
Postat av: Gitsan

Underbart att få pyssla i trädgården!

2015-04-11 @ 15:40:57
URL: http://gladagumman.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0