Bäst som...

... jag satt där i solen på däcket, fick jag ett sådant där
tokryck som min farfar kunde få.
Och jag har lärt mig att smida när järnet är varmt!
Jo, upp ur solstolen in i barfota i garaget
och efter förlängningssladd och slipmaskin!
Ner med möblemanget från däcket och
vips så var arbetet påbörjat!
Nu visade det sig att den gamla färgen slet mer på slip-
pappret än jag hade tänkt. Hade bara tre papper till
maskinen hemma i lagom grovlek. Ja, imorgon köper jag
mer och så passar jag på att köpa hem färg också!
Arbetet är på börjat och det är väl typ 25% av jobbet!
Nä, nu ska jag byta om, vi ska ut och äta för idag
är det 5-årig bröllopsdag!
Nu är jag i valet och kvalet, ska jag
behålla det i vitt eller ska det få
bli ljusgrått?

Kommentarer
Postat av: Paula i pörtet

GRATTIS på bröllopsdagen!
Hoppas middagen smakar gott i romantikens tecken!
Färgen på möblerna låter jag någon annan avgöra...
Grattiskram

2015-07-16 @ 15:47:46
URL: http://paulaz.se
Postat av: åsa

Grattis på bröllopsdagen <3

Färgvalet är ju så personligt så bäst Du får välja själv :)

2015-07-16 @ 17:36:48
URL: http://naltanorrland.blogspot.se/
Postat av: H i Östergård

Grattis på bröllopsdagen. Lite ljust, ljust grått är ju fint. Kram

2015-07-16 @ 17:57:40
Postat av: TantGlad

Ljusgrått eller ljusblått kan bli tjusigt och elegant.
Sååå kul med bröllopsdag.
Såg ju att du skrev att du /ni hade bröllopsdag. Å jag har har inte besökt dig förrän nu. Klart jag vill önska dig/er ett stort GRATTIS på er stora dag.
GRATTIS fiiina du.
Här kommer kramen. Fånga den. Den är din.

2015-07-16 @ 21:05:53
URL: http://tantglad.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0