a home...


Kommentarer
Postat av: åsa i åsele

Gillar verkligen kattskylten :)
Kattor är vanligtvis härliga djur.
Vår Lilla Fru Katt blir 9 i sommar.

Floating finns inte inom 10 mila gränsen,
vet faktiskt inte riktigt vad det är...

2015-06-10 @ 11:14:27
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: H i Östergård

Perfekt skylt för en som älskar katter. Ibland funderar jag faktiskt på att skaffa en ny katt...
Kram

2015-06-10 @ 21:27:51
Postat av: Paula i pörtet

Jaa, så är det! Utan katt inget riktigt hem! Vi var utan katt några år och det var verkligen något som saknades! Kattbeståndet har ökat här på gården nu, förutom mina två finns hästgrannens norska skogskatt och nyaste grannen lär ha en Junior som jag ännu inte fått syn på! Under varje hus finns massor av håligheter där djuren tar skydd undan bilar och hundar...
Jordgubbar, allaredan? Här har jag ännu inte fått tag på några, men gissa om jag längtar. Färska bär tillhör favoriten för en tant som varken äter salta snacks eller sötsaker!
Kram

2015-06-11 @ 17:34:29
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0