två slöa...

.... efter en heldag ute så
vilar de nu gott i min säng!

Kommentarer
Postat av: åsa i åsele

Söta kissmissar :)

Läste bara rubriken, men tydligen har svensk ungdom frätskador på tänderna pga vårt läsk, juice och energidryck drickande.

2015-05-25 @ 20:32:20
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: Paula i pörtet

Haha, vilken stil, här får jag inte ut mina katter! Torsten gör sina behov utomhus och går ut nån gång varje dag men Astrid, hon har blivit jätteknäpp, går på lådan inomhus och går bara mellan matskålen och fåtöljen! Det är inget fel på henne, jag brukar lyfta ut henne ibland, då kutar hon in under huset där hon går o lägger sig. så jag vill påstå att hon är bekväm och ganska lat...kan hon brås på matte tro?
Kram

2015-05-25 @ 21:01:43
URL: http://paulaz.se
Postat av: Heléne

Så slappa och goa de ser ut. Det är ju så mysigt med katter!

2015-05-26 @ 19:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0