rosa älggräs....

Ett ljusrosa fluff
 

Kommentarer
Postat av: åsa i åsele

Rosa är ju finaste färgen ;-) men älggräs vad är det?
Något som man har som utfyllnad i buketter eller?

svar Sjukgymnasten var egentligen inte intresserad av mig å min fot ;-) hon tyckte jag borde kontakta Löplabbet i Umeå... jag förstår inte riktigt, jag trodde en inflammation i hälsena/fot är något som går över och inte kräver special inläggssulor?
Men vi får se vad som händer, jag fick ju en tid hos henne så vem vet... efter måndag nästa vecka är jag kanske klokare.

kram

2018-08-21 @ 18:59:36
Postat av: H i Östergård

Vad fint med rosa älggräs.Kram

2018-08-21 @ 19:18:57
Postat av: Paula

Meh, hur är det möjligt? Har du spraymålat? Eller skämtar du? Har inte älggräset förresten blommat ut för länge sen? Men nog var det bra sött ändå...vad det nu är...egentligen...har du kanske varit i nne o stoppat penseln i photoshop???
Kram

2018-08-21 @ 23:35:24
URL: http://paulaz.se
Postat av: Anki

De är jättefina! Är det samma som sibiriskt älggräs? Jag har två plantor som brukar blomma så här års, men i år är de borta - antagligen p.g.a. torkan. Det blir spännande att se om de överlevt och återkommer nästa år.
Kram

2018-08-22 @ 07:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0