La Mattina....

... en italiensk restaurang vi besökt många gånger i Puerto Rico. 
Jag lovar att här blir man inte besviken, varken på mat eller vin.
 Här tillagas min tryffelpasta vid bordet, i en stor parmesanost.
Innan den varma pastan och såsen läggs ner i osten har hon
skrapat loss massa god parmesan som blandas in.
 Rätten ser inte så märkvärdig ut - men den smakar helt gudomligt! 
 
Ett gott Italiensktvin till det och innan dess en förrätt på pilgrimsmusslor.
Behöver jag säga att jag mådde som en prinsessa! 
 

Kommentarer
Postat av: åsa i åsele

Lite ovanligt sätt att tillaga maten, men det ser smaskigt ut :) kram

2018-01-25 @ 07:48:10
Postat av: Ama de casa

Men så läckert det där såg ut! :-)

Haha! Jag läste La Mat-Tina, men jag antar att hon inte har med just den här maten att göra :-D

2018-01-25 @ 09:25:35
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Paula

Hej, visst såg pastan något färglös ut, men jag tror på ditt ord att smaken var fantastisk. Lite ruccola eller små körsbärstomater hade ju räckt för att piffa till det så även ögonen fått sitt.
Förrätten däremot, madre Mia så smarrig den såg ut
Kramen

2018-01-25 @ 22:12:59
URL: http://paulaz.se
Postat av: Rost%25252520och%25252520r%252525E4disor

Man kanske skulle köpa sig en jätteparmesan då...
Allt gott och trevlig helg
/Anette

2018-01-26 @ 18:28:21
URL: http://www.rostochradisor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0