varför muckar man gräl....

.... med någon som är så mycket större än en själv?
Jag har dig, snart kommer nacksvinget.....
...eller så tappade jag greppet.
Sa du något eller?
 
Det var du som började.... ska jag kittla dig lite här på magen?
 
 
Så attackerar Busan igen...
Svansen går och är så stor så stor.
 
....nä, jag var inte tuffast idag heller, sa Busan och lämnade
köket efter att ha luktat lite på svanstippen på Elvis.
Det är tur att vår Elvis kan leka snällt tillbaka när
hon får sina ryck att mäta styrkan. 
 
 

Kommentarer
Postat av: fixaren

lite bus är alltid roligt

2018-03-03 @ 13:53:20
Postat av: åsa i åsele

Tror dem känner behov att kolla om dem blivit större å starkare... mina vovvar gör ju lite samma lika, bara det att då är det den yngre Frost som har övertaget.

kram

2018-03-03 @ 17:13:25
Postat av: åsa i åsele

Tror dem känner behov att kolla om dem blivit större å starkare... mina vovvar gör ju lite samma lika, bara det att då är det den yngre Frost som har övertaget.

kram

2018-03-03 @ 17:13:25
Postat av: Anna

Kontroll...det gäller att ha koll på läget. :)

2018-03-03 @ 19:03:53
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Rost%25252520och%25252520r%252525E4disor

Djur är så underhållande!
Min kisse sitter just nu på soffan och väntar att jag ska komma. Han ska inte ligga direkt på magen utan det ska vara gosefilt emellan.
Fin helg!
/Anette

2018-03-03 @ 19:32:38
URL: http://www.rostochradisor.blogspot.se
Postat av: Anki

Haha ... härlig bildserie!
De måste ju få lite utlopp för överskottsenergin nu när det inte är så lockande att vara ute :)
Ha en fin söndag :)
Kram

Postat av: Paula

Hej catlover! Ibland får mina syskonkatter också för sig att kompisbråka. Jag föredrar att dom gör det utomhus, för dom kan ha ner både det ena och det andra i farten. Huvudsaken är ju att vi slipper blodvite! Kram

2018-03-04 @ 19:09:37
URL: http://paulaz.se
Postat av: Ama de casa

Haha! Härlig bildserie :-D

2018-03-05 @ 13:12:36
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0