dagens skörd....

7 fästingar på Elviskatten trots
behandlande medel.
Men nu är de krossade.

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Dom där otäcka krypen borde helt klart förbjudas! Fästingar och mygg är helt onödiga om du frågar mig.

2018-05-18 @ 08:42:07
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: åsa i åsele

OMG så äckligt :(
Hittills har vi sluppit de odjuren.
kram

2018-05-18 @ 13:33:38
Postat av: Paula

Men fyyyy! Jag har hittat en på Torsten, har aldrig behandlat katterna, de brukar ta hand om fästingarna själv utom dem som hamnar kring huvudet. Totalt kanske tiotal per sommar som jag plockar på dem. Hittills kanske jag ska tillägga. Blinka fick första Frontline-dropparna igår. Hon är ju så fjantig att det är rent omöjligt att få plocka nåt på henne så jag hoppas att medlet verkar minst lika bra som förut. Jag ska jobba en sväng imorgon så jag passar på att önska dig en ljuvlig helg. Mina syrener får jag vänta på, men det gör jag så gärna, alltid kul att ha något att ser fram emot! Kram

2018-05-18 @ 14:06:35
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0