i mål....

I veckan som gått passerade jag 66 dagar till förändring.
 
Tack Åsa för utmaningen!
 
 
Jag tycker att jag klarat det väldigt bra, minskat
sockerintag och promenader som varierat mellan minst
2,2km om dagen och vissa dagar uppåt milen.
 
(Jag har inte gått alla dagar det ska jag villigt erkänna när
kroppen säger: sjuk, då lyssnar jag.  Men det är inte många 
missade tillfällen, de går att räkna på en hand)
 
Jag slutar inte nu, utan fortsätter att 
gå - tja det har ju blivit en bra vana och det var ju meningen.
 
Idag belönade jag mig själv med både ben och ryggmassage,
det var inte nådigt i benen, men nu känns de så mycket bättre.
 
 
Snart går vi ju mot ljusare tider igen,
ååå vad jag längtar! Kanske tar jag det ett 
steg längre då och börjar att löpträna igen........
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Grattis till en lyckad målgång! :-) Härligt att du har kommit igång så bra att du även vill fortsätta, ingen dum utmaning du hoppade på :-)

Ha en finfin lördag!

2018-11-24 @ 08:56:21
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Anki

Bra jobbat - Grattis!
Härlig bild!
Ha en bra lördag!
Kram

2018-11-24 @ 09:09:53
URL: http://ankisbildblogg.wordpress.com
Postat av: åsa/nalta norrland

Så fina blommor, verkligen vackra.

Bra gjort och dessutom en vana som främjar hälsan, nu är ju Du rysligt aktiv... men att ta en promenad om dagen är bra för de flesta.

kram

2018-11-24 @ 14:58:26
Postat av: annechristine.TantGlad

Jättebra jobbat. Skönt när man fixar nåt bra. Jättefin bild och STOR kram

2018-11-25 @ 11:16:12
URL: http://annechristines.bloggo.nu
Postat av: Paula


Fanfarer och grattis till dig! Grymt bra jobbat! Och självklart fortsätter du i samma fina spår när du nu fått smak för det! Jag är så ledsen över att min fina start i höstas gick om intet när jag fick problem med hälsan. Väntar fortfarande på min kallelse till kirurgen och går och hasar benen efter mig, trött och eländig. Men jag hoppas ta igen allt direkt när jag mår bättre. Tisdagskvällskram

2018-11-27 @ 17:26:43
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0