GEMS WEEKLY PHOTOCHALLENGE NR:16/2019

Veckans tema att tolka: BAR
Bar kan betyda många olika saker.....
Jag väljer att tolka  med en arkivbild på
fröken Persika som blommar på barkvist.
 
Fler som är med och tolkar veckans ord hittar 
du hos Sanna, som startat denna roliga utmaning.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Helt underBAR bild på fröken Persika! :-)

Ha en bra start på veckan!

2019-04-15 @ 09:10:01
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: BP

Fröken Persika liknar körsbärsblommor. Vackert! Ogillar färgen rosa, men som blommor är färgen riktigt vacker och fin.

2019-04-15 @ 21:32:49
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Stare Ström

Den blommar väldigt vackert. Hoppas något bi hittar den så det blir frukt också.

2019-04-16 @ 15:21:31
URL: http://krakvinklar.blogspot.se
Postat av: Ditte

Så vacker den är! Och än vackrare på den bara kvisten. Fint foto och en jättefin tolkning.

2019-04-16 @ 16:42:53
Postat av: Violen på Brandholmen

Fröken Persika är läcker både som blomma och frukt! Hon gör sig bra på bar kvist precis som magnoliablommor.
Ha det gott!

2019-04-17 @ 14:22:10
URL: http://brandholmen.blogspot.se
Postat av: Paula

Underbar färg på persikoblommen, tibasten växer ju också på kal gren, fast den är mörkare, men farlig och vacker. Önskar dig en härlig påsk! Kram

2019-04-17 @ 17:16:33
URL: http://paulaz.se
Postat av: Anne-Mari

Nydelege tolkning.

2019-04-17 @ 20:44:58
URL: http://amosinblogg.blogspot.com
Postat av: Helen

Så otroligt vacker bild! på jättesöta blommor!

2019-04-18 @ 06:53:33
URL: http://helenscolorlife.com
Postat av: Beppan

Så njutbar skapelse!
Glad Påsk :-)

2019-04-18 @ 21:37:33
URL: http://beppansallehanda.blogspot.com
Postat av: byblixtra

Så vackra rosa blommor!

2019-04-20 @ 21:35:02
URL: http://byblixtra.blogg.se
Postat av: KajsaLisa

Du fick till en udda tolkning fin blomma.

2019-04-22 @ 00:46:43
URL: http://kajsalisasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0